Szubkultúr

Ütős reklámkampány az Amnesty Internationaltől

2013. november 16. - Succubus

Az alapvető emberi jogokat naponta sértik meg a Föld jó néhány országában - erre hívja fel a figyelmet az Amnesty International hihetetlenül látványos reklámkampánya, hirdetések tömkelegével árasztva el Zürich városát. A kétszáz speciális plakát a környezetébe tökéletesen illeszkedő háttérrel…

Tovább

Így nézne ki a Föld a sarki jégsapkák olvadása után

Hogy bekövetkezik-e valaha, és ha igen, mikor, még szakmai berkekben is vitatott, abban viszont a tudósok többsége is egyetért, hogy a globális felmelegedés hatására olvadásnak indult sarkvidéki jégsapkák teljes eltűnése olyan súlyos következményekkel járhat, ami minden földlakóra hatással lehet. A…

Tovább

Ember és macskája az álmok mezején

Ódon kastélyok, hatalmas hegyek, magányos pusztaság, végtelen tenger, kapu az ismeretlenbe... Igen, ismét egy szürrealista képsorozat következik, ám a holland Mattijn Franssen digitális technikával készült alkotásai nem csupán egy mesebeli fantáziavilágot jelenítenek meg, a képek…

Tovább

Tükörre rajzolt ruhák és élő papírbabák

Az öltözködés tud gondot okozni, főleg a nőknek persze. Nincs egy rongyom se, nincs elég ruhám. Pedig elég egy filctoll, egy tükör és némi képzelőerő, hogy pazar ruhakölteményekben pompázhasson mindenki, olyanban, amilyenben csak szeretne. Az utcára azért nem tanácsos így…

Tovább

Életképek Dél-Kínából 3D-ben

Emlékeztek még a nyolcvanas évek térbeli hatású kihajtogatós mesekönyveire? A Csipkerózsikára például... Ehhez a több száz éves technikához nyúlt vissza Colette Fu fotós is, aki Kína Yunnan tartományának sokszínűségét mutatja be különleges 3D-hatású munkáin, melyeket We…

Tovább

Különleges pihenőpavilon Japánból

Elsőre gördeszkapályának néztem, pedig valójában pihenőhelyként funkcionál a japán építész, Ryue Nishizawa által tervezett érdekes formájú építmény, amely leginkább úgy néz ki, mintha két hatalmas, némileg meghajlított papírlapot odafeszítettek volna néhány fa köré,…

Tovább

Okostelefonhoz okosgyűrűt!

Tudtad, hogy a legtöbb mobiltulajdonos átlagosan 6 percenként néz rá a telefonjára? Ez 150 alkalmat jelent naponta. Az okosgyűrű készítői legalábbis ezzel a szöveggel reklámozzák új kütyüjüket, amely tulajdonképpen egy gyűrűként viselhető külső kijelző okostelefonokhoz, aminek a segítségével…

Tovább
süti beállítások módosítása