Szubkultúr

Reklámfilmet ihlettek a legnépszerűbb internetes macskasztárok

2016. június 16. - Succubus

Gyerekkel és kutyával mindent el lehet adni. De vajon macskákkal is működik a dolog? Naná! Köztudott, hogy az internet népe megveszik a macskákért. Ha valaki macskákat posztol, elképesztő mennyiségű kattintást generálhat magának, és akár tízmilliószor nagyobb figyelmet is kaphat, mint amúgy.

Miért ne lehetne akkor kihasználni ezt a hihetetlen népszerűséget a reklámszakmában is? – kérdezhették maguktól a német szupermarketlánc, a Netto tévés spotjának készítői, és le is forgatták gyorsan saját macskás reklámfilmjüket, méghozzá a legnagyobb internetes macskasztárok megidézésével, köztük Grumpy Cattel és Oh Long Johnnal (vagy Oh Long Johnsonnal, ki hogy ismeri). Utóbbi állat egyébként egyszer egy South  Park-részben is fontos szerepet kapott. A macskaszínészek, akiknek egy külön méretre szabott kis szupermarketet is felépítettek a reklámhoz, remekül alakítják celeb fajtársaikat, az internet leghíresebb cicasztárjait, bár jó sok türelem, szeretgetés, jutalomfalatka, macskakaja és egyéb spéci trükk kellett ahhoz, hogy rendben menjen a forgatás. A végeredményt nézve azonban megérte a munka, a cuki videó e cikk írásakor már majdnem 7 millió megtekintésnél jár. Ha érdekelnek a forgatás kulisszatitkai, ezt is megnézheted a reklámfilm alatt.

Így készült a macskás reklámfilm:

Forrás: innen

A bejegyzés trackback címe:

https://szubkultur.blog.hu/api/trackback/id/tr268814154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása